Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hos DinSlikpose er det meget vigtigt for os, at kunne tilbyde dig den bedste kundeservice. Vi har derfor samlet en række af de hyppigst stillede spørgsmål og givet svar på disse. 

Husk at du altid er velkommen til at kontakte os, hvis du skulle have spørgsmål eller hvis der er noget, som du er i tvivl om. Send os en mail på info@dinslikpose.dk og så vender vi tilbage hurtigst muligt!

Hvad koster levering?

Fragt koster fra 29 dkk.

Læs mere om vores leveringsmuligheder her: https://dinslikpose.dk/levering/

Leverer I til hele Danmark?

Ja – vi leverer til hele Danmark, alle dage på året.

Leverer I alle ugens dage?

Ja! Vi pakker og sender ordrer alle ugens dage.

Hvor lang leveringstid er der?

Vi har 1-2 dages levering i hele Danmark og hvis du bestiller inden kl. 15 i hverdagene, leverer vi allerede næste dag!

Hvordan er kvaliteten på slikket?

Hos os er det utrolig vigtigt altid at kunne levere frisk og lækkert slik – så vi går på ingen måde på kompromis med kvaliteten af vores slik.

Hvad sker der, hvis en variant er udsolgt?

Hvis du har valgt en variant, som er udsolgt, vil denne blive erstattet med en variant, som du i forvejen har valgt i din bestilling.

Hvordan bliver slikket blandet?

Hos os lægger vi stor vægt på at opretholde højeste standard indenfor hygiejne. Derfor benytter vi os altid af sprit, handsker og hårnet, når slikket blandes.

Hvor mange poser kan jeg blande?

Der er ingen begrænsning på antal poser, som du kan blande og bestille. Vi blander alle poser med et smil 🙂

Kan jeg bestille den samme pose, som jeg fik sidst?

Hvis du har oprettet en konto hos os, så har du altid mulighed for at se dine tidligere ordre – og via disse, genbestille poserne du modtog sidst.